تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:

تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان: 

موفقیت های سازمانی مرهون اقدامات امنیتی و توسعه فناوری است 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت:موفقیت های کسب شده مرهون اقدامات امنیتی و توسعه زیرساخت های فناوری در اداره کل و شهرستان ها بوده است. 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت:موفقیت های کسب شده مرهون اقدامات امنیتی و توسعه زیرساخت های فناوری در اداره کل و شهرستان ها بوده است. 
کد خبر: ۱۴۶۵۵۲۷
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، عادل مصدقی در مراسم قدردانی از کارکنان فناوری و اطلاعات و حراست راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با حضور معاون دفتر فناوری و اطلاعات سازمان متبوع در اداره کل با اشاره به  نقش موثر حراست و فناوری اطلاعات در موفقیت های سازمانی، اظهارداشت: حراست مجموعه ای است که با پیشگیری و پیش بینی و تدابیر بموقع و مدبرانه می تواند سازمانی پرتحرک و مورد اعتماد مردم را بوجود آورد. 
به گفته وی، همچنین اشرافیت مجموعه حراست و شناسایی و کنترل و نظارت مستمر می تواند چالش های احتمالی را مدیریت کند. 
مصدقی افزود: تلاشگران حوزه فناوری و اطلاعات نیز در ستاد و شهرستان ها در موضوعات سخت افزاری و نرم افزاری و شبکه های موجود، حساسیت  و جایگاه با اهمیتی دارند. 
وی بیان داشت: نگاه سازمانی و مقامات ارشد استانی و امنیتی و اطلاعاتی و نمایندگان مجلس به اداره کل بیانگر نقش مهم یکایک این عزیزان و مجموعه اداره کل در موفقیت های سازمانی کسب شده است. 
در ادامه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به موضوعات مهم مورد نظر در فناوری و اطلاعات و حراست تاکید داشت. 
معاون دفتر فناوری و اطلاعات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، هدف از فناوری اطلاعات را ارائه خدمات پایدار و امن به کاربران بیان کرد و گفت: تعادل بین امنیت و دسترسی ها این امر را محقق می کند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، هومن بزازان در نشست بررسی و هم اندیشی فناوری اطلاعات و ارتباطات به ریاست مصدقی مدیرکل با اشاره به برقراری تعادل بین امنیت و دسترسی ها برای خدمات پایدار و امن، اظهارداشت: امنیت را در هیچ زمانی نمی توان صد در صد اجرا کرد بلکه با ابزارها سعی می شود که از چالش ها جلوگیری کرد.

به گفته وی، هر چقدر امنیت سنگین تر باشد دسترسی ها به صفر می رسد و تنها با ایجاد تعادل می توانیم که خدمات پایدار و امنی را ارائه دهیم.

بزاران با بیان اینکه تعامل بین  حراست و  فناوری اطلاعات است که می تواند این تعادل را برای خدمات امن و پایدار ایجاد کند، گفت: هزینه کرد در امنیت شبکه ها سرمایه گذاری است و تنها لازم است که در تصمیم گیری ها دقت بیشتری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها